Het zit er alweer bijna op! - Reisverslag uit Windhoek, Namibië van Marga Leest - WaarBenJij.nu Het zit er alweer bijna op! - Reisverslag uit Windhoek, Namibië van Marga Leest - WaarBenJij.nu

Het zit er alweer bijna op!

Door: Marga

Blijf op de hoogte en volg Marga

15 April 2010 | Namibië, Windhoek

Inmiddels hebben we er 3200 kilometer op zitten.
We zijn inmiddels op onze eindbestemming aangekomen, onze tour zit erop.
We hebben nu nog een dagje hier in Windhoek om nog wat te shoppen en souvenirs te kopen.

In Epupafalls waar we verbleven was een school op bezoek.
De eigenaren van de Lodge waar we verbleven steunen hier een school waar de Himbakinderen naar toe kunnen.
Deze school bestaat echt uit giften.
Ze kregen hier voetbalkleren ivm de kampioenschappen die komen gaan denk ik.
Jeetje, zo moesten onze kinderen op school zich gedragen. Ze gedwee!
Na het krijgen van kleding koekjes en limonade werden ze in de auto gepropt om terug gebracht te worden.
Vanmorgen zaten wij nog in dezelfde auto met zijn zevenen. Nu schat ik wel vijftig kinderen. Ze beginnen spontaan te zingen. Wat was dat mooi, ik was echt geroerd en kreeg de tranen in mijn ogen.

We rijden nu door naar Palwag.
het is al donker als we aankomen.
We eten in het restaurant en een bewaker moet ons daar naar toe brengen.
De volgende morgen vertekken we naar Sossusvlei.
Hier zien we de hoogste zandduinen ter wereld. We beklimmen hem en maken veel foto's
De rest van onze belevenissen en fotos zet ik er thuis op. Helaas gaat dat hier niet.

groetjes
marga en marischa

• 15 April 2010 - 10:41

Thea:

Ben reuze benieuwd naar jullie foto's!! Geniet nog van de laatste Afrikaanse dagen en tot gauw weer in ons kikkerlandje!!

groetjes en goede reis terug,
    Tinie en Thea

• 15 April 2010 - 15:45

Anita:

we hopen dat je alles verteld en laat zien als je richting oirschot komt nog veel plezier samen en tot dan nog wel genieten hoor ook de laatste dagen

• 15 April 2010 - 17:59

Eddie:

hele goeie reis terug samen

ben benieuwd

• 15 April 2010 - 21:15

Je Vriendje:

ben reuze benieuwd naar die twee veldhovense ontdekkingsreizigers, en wat ze allemaal meegemaakt hebben. maar ben nog blijer dat ze zaterdag weer in ons kikkerlandje terug zijn,

groetjes en goede reis terug
    Jan

• 16 April 2010 - 19:50

Je Vriendje:

hhhhhde dames wilden met geweld naar de natuur, en vandaag heeft de natuur de dames te pakken, vulkaan op ijsland spuwt as en bijna geheel europa is vleugel-lam, och kleine positieve bijkomstigheid , duurt jullie vacantie toch een of twee daagjes langer.maar hoop wel dat je onderhand weer eens thuis komt, en wel te verstaan zonder kleerscheuren. maar ben wel reuze benieuwd naar onze ontdekkings reizigers. tot gauw, mis je.

Jan

• 17 April 2010 - 12:56

Fenny:

Hey Marga en Marischa!

Alles goed met jullie? Met mij alles goed! Ik ben nou in Boxmeer bij ons pap en mam. Altijd gezellig :-). Ik heb met heel veel plezier jullie reisverslagen gelezen. Zo te horen was het echt super leuk! Ik ben ook heel benieuwd naar de foto's, maar die volgen vast nog wel ;-). Maarre... hebben jullie al nieuws over de terugreis? Wat een pech he met die vulkaanuitbarsting :-s. Zijn jullie nou ondergebracht in een hotel of waar zijn jullie nou? Is die locatie een beetje ok? Ik duim voor jullie dat het luchtverkeer snel weer mag vliegen! Tenzij jullie nou op zo'n toplocatie zijn ondergebracht dat je eigenlijk helemaal niet terug wil natuurlijk ;-).

Tot snel!

Groetjes Fenny