Beter laat dan nooit! - Reisverslag uit Veldhoven, Nederland van Marga Leest - WaarBenJij.nu Beter laat dan nooit! - Reisverslag uit Veldhoven, Nederland van Marga Leest - WaarBenJij.nu

Beter laat dan nooit!

Door: Marga

Blijf op de hoogte en volg Marga

04 Mei 2010 | Nederland, Veldhoven

Nog een update!

En wat foto's geplaatst!
Hoop dat jullie zo een klein beetje indruk krijgen wat wij allemaal gezien hebben.

Inmiddels zijn we alweer een dag of 12 thuis.
Wat hadden we mazzel op het vliegveld in Johannesburg. Na zes dagen daar vast gezeten te hebben wilde we nu toch echt wel naar huis. Iedere dag die het langer duurde raakte je meer gefrustreeder en het lontje werd steeds korter.
Door onze vastberadenheid, was het ons gelukt om met het eerste vliegtuig dat vloog van South African Arlines naar Frankfurt te vliegen.
Daar ging het redelijk snel om ons nog naar Schiphol te laten vliegen.
Wat waren we blij om weer thuis te zijn. Lekker in ons eigen bedje.
De familie en vrienden weer te zien.
En een week later dan gepland weer te gaan werken.

Helaas is door het stranden in Johannesburg de vakantiesfeer waar je in zat heel snel weg. Het kost nu ook wel wat moeite om het mooie van de reis terug te halen.

Na Palmwag zijn we nog naar de hoogste zandduinen ter wereld gereden in Sossusvlei.
Op het moment dat we daar waren was er een zandstorm. Maar goed dat we toen nog in de auto zaten.
Nadat die ging liggen hebben we een van deze duinen beklommen.

De volgende morgen rijden we terug naar ons beginpunt in Windhoek.
Daar eten we deze keer met in een typisch Afrikaans restaurant.
We doen onze laatste inkopen en nemen afscheid van onze gids.
We kijken terug op een hele mooie ervaring. Toen nog niet weten dat we een nieuw avontuur gingen beleven.

Groetjes
marga

• 04 Mei 2010 - 16:36

Anita:

nou mooie foto`s.
    maar maken we ook nogeens
    `n afspraak voor verlate
    verjaardag of gewoon gezellie op de koffie in oirschot ik hoor `t wel en werk ze weer

• 04 Mei 2010 - 16:45

Thea:

Wauw, wat een mooie foto's!! Ben benieuwd naar de rest!!
    Tot van de week.

groetjes,
    Thea

• 04 Mei 2010 - 17:01

Diny:

Wauw!!! Prachtig zeg, ik kom ze gauw eens bekeijken we spreken wel af!!
    Werk ze en tot snel Diny

• 06 Mei 2010 - 14:03

Je Vriendje:

hé hé, eind goed al goed. gelukkig zijn jullie beide weer heel thuis aangekomen, en kunnen we allemaal weer beetje verder met elkaar. ik heb de foto's mogen bekijken, en wauw toch wel ontzettend mooi daar.
    groetjes Jan