Bavianen in onze lodge! - Reisverslag uit Swakopmund, Namibië van Marga Leest - WaarBenJij.nu Bavianen in onze lodge! - Reisverslag uit Swakopmund, Namibië van Marga Leest - WaarBenJij.nu

Bavianen in onze lodge!

Door: Marga

Blijf op de hoogte en volg Marga

11 April 2010 | Namibië, Swakopmund

Eindelijk internet!
We zijn inmiddels al 2500 kilometer verder.
We hebben ontzettend veel gezien.
We rijden uren door prachtige landschappen zonder ook maar een auto tegen te komen.
De eerste dag in Waterbergplateau stonden we smorgens vroeg op. Ik ging naar buiten om te kijken of ik apen zag. En ja hoor. Rond om onze lodge liepen de bavianen rond. Op veilige afstand tot ze ontdekten dat er etensresten in onze afvalbak zat van de bbq van dag te voren. We werden echt omsingeld door de baviane. Ze hingen over de dakgoot in de bomen en op de afvalbak vlak naast ons.
We zaten te ontbijten maar niet meer echt op ons gemak.
We pakten daarna ons spullen in want we zouden zo vertrekken naar Etosha wildpark.
Ik was vergeten de deur dicht te doen. En ja wel hoor! Ongenode gasten in ons huis. Ik ren naar de deur en 1 komt al rennend naar buiten. Maar de andere schrikt zo van mij en wil door het raam naar buiten, schijt die viezerik ons hele appartement onder. Was ff niet leuk maar nu kunnen we er om lachen.

Ethosapark.

We spotten een luipaard samen met 2 hyena,s. we kunnen ze zeker 10 min volgen. Mijn hart klopt van opwinding. Wat is dit mooi om te zien.
Ook de leeuwen, giraffen, kudu's. buffels, zebras, en diverse antilopen mogen we zien.
Helaas geen olifanten en neushoorns.
Maar ik kan me na het zien van de gigantische ruimte die hier is dat je geluk moet hebben. Ook is net de regenperiode geweest dus ze hoeven niet echt op zoek naar water.


Epupafalls.

We zijn nu op de grens van angola.
Aan de overkant van de Kunenerivier met krokodillen.
Raar idee!Ons tentlodge is nog maar 1 meter verwijderd van de rivier.
We gaan op bezoek bij de Himba.s
Wat een mooi en primitief volk.
Ongelovelijk dat mensen zo in deze tijd nog leven.
Van toerisme of dit tijdperk waar we nu in leven is niks te merken,
Ik maak veel foto.s . We mogen echt alles zien.
Het is echt zo als op tv in de uitzending van groeten uit de rimboe.


groetjes
Marga en Marischa
Maar wat is het hier mooi

  • 11 April 2010 - 20:09

    Erna:

    Leuke dierentuin is het daar, haha. Geniet er nog maar van. Dan gaan wij binnenkort wel naar Blijdorp dierentuin, haha. Ook een leuke reis. Ik wens jullie nog heel veel plezier en ben benieuwd naar de foto's. Groet van mij

  • 12 April 2010 - 08:34

    Franka:

    Ik hou heel veel van dieren en het lijkt mij prachtig om dit alles live mee te maken. Geniet ervan en veel plezier, groetjes Franka

  • 15 April 2010 - 08:04

    John & Piet:

    Hahaha, we horen het hier wel, gek zeg dat die apen zo naar je toe komen, je bent toch wel erg aantrekkelijk, dat zie je wel weer. Fijn om te horen dat jullie het zo goed naar jullie zin hebben en genieten. Hier is het niet anders uhmm...
    Nou de groeten van ons en gieniet!!!
    John en Piet xxx

  • 15 April 2010 - 08:30

    Piet:

    rust maar goed uit want hier ligt een hoop werk. gr piet

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Namibië, Swakopmund

Een droom die uit gaat komen.

Recente Reisverslagen:

04 Mei 2010

Beter laat dan nooit!

19 April 2010

Gestrand!!!

15 April 2010

Het zit er alweer bijna op!

11 April 2010

Bavianen in onze lodge!

11 April 2010

Bavianen in onze lodge!
Marga

Actief sinds 25 Feb. 2008
Verslag gelezen: 166
Totaal aantal bezoekers 22799

Voorgaande reizen:

08 November 2013 - 24 November 2013

Met Marischa naar Uganda

29 April 2012 - 16 Mei 2012

We gaan naar India

30 Maart 2010 - 17 April 2010

Een droom die uit gaat komen.

19 April 2008 - 20 April 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: