Het komt stilletjes dichterbij - Reisverslag uit Veldhoven, Nederland van Marga Leest - WaarBenJij.nu Het komt stilletjes dichterbij - Reisverslag uit Veldhoven, Nederland van Marga Leest - WaarBenJij.nu

Het komt stilletjes dichterbij

Door: Marga

Blijf op de hoogte en volg Marga

10 Maart 2010 | Nederland, Veldhoven

Nog maar 19 nachtjes slapen en dan is het zover.
Mijn reis naar Namibie!
De meeste van jullie hebben al heel lang aan moeten horen dat ik deze reis gepland heb.
Al jaren wil ik graag naar Afrika en eindelijk is het dan bijna zover.
Een droom die uit gaat komen.
Mijn dochter Marischa gaat met me mee. Super vind ik dat.
De voorpret die we nu al hebben is al genieten.
De prikken en de Malariapillen liggen al klaar.
Nieuwe rugzak en wandelschoenen zijn gekocht!
Ontelbare keren sites bezocht die maar iets over Namibie te vertellen hebben. Als ik die bekijk loopt echt de kwijl in mijn mond. Kan niet wachten om te gaan!

Dinsdag 30 Maart gaan we samen met de trein naar schiphol om het vliegtuig te pakken die ons eerst naar Frankfurt brengt. Van Frankfurt vliegen we door naar Johannesburg. Daar stappen we over om door te vliegen naar Windhoek.
Als het goed is worden we daar opgehaald om ons naar het hotel te brengen. Daar slapen we 2 nachtjes om even bij te komen van vast een heel vermoeidende reis. Dan maken we kennis met onze internationale groep waar we onze groepsreis mee gaan doen.
Zoals ik nu begrepen heb zijn we met zijn zessen.
Ik ga proberen om deze site beetje up to date te houden als we daar zijn.
Geen idee hoe het met de internetcafe's is daar maar dat is een probleem voor later.

Ik houde jullie op de hoogte!
En jullie mogen best jaloers zijn hoor. Snap ik best! haha

Marga

  • 10 Maart 2010 - 19:01

    Kirstin:

    Waauwwieee...klinkt super. Geniet er lekker van met zijn 2-en van alle mooie dingen die komen gaan.

    Goede reis alvast.

    groetjes kirstin

  • 14 Maart 2010 - 19:05

    Marleen:

    Ik verheug me nu al op jullie verhalen en foto's!!

  • 15 Maart 2010 - 10:44

    Erna:

    wat leuk! Fijn vooruitzicht heb je en het genieten van de voorpret. Ik ben benieuwd naar je belevenissen, indrukken en naar het land. Ik blijf je volgen. Succes nog met de voorbereidingen.

  • 16 Maart 2010 - 07:29

    Thea:

    Fijn voor jou en Marischa!! Wij letten intussen wel op alles hier in de buurt;dan hoef je je daar geen zorgen over te maken!!! :-)
    Nog even doorgaan met aftellen....

    groetjes,
    Thea

  • 16 Maart 2010 - 08:03

    Danielle:

    Hey Marga en Marischa,

    Ik wens jullie een super vakantie toe!
    Dat je dromen die je al die jaren al hebt over afrika mogen uitkomen.
    Veel foto's maken, hé!
    Ik lees de verslagen en anders hoor ik ze zeker wel op school of bij Mama di kookt hihi

    Dikke kus Daan

  • 16 Maart 2010 - 08:48

    Davina:

    Margaatje, kind als dit een droom voor jou is, die nu gaat uitkomen, dan wordt dit vast een SUPER vakantie!!! Ik hoop dat jouw reis zo wordt als jij (en Marisha)het verwachten. Fantastisch vooruitzicht! We spreken elkaar voor jouw vakantie nog..... Groetjes DAVINA

  • 16 Maart 2010 - 08:51

    Els.:

    Hoi Marga,

    Ben kei blij voor je dat het bijna zover is! Maar ga je echt wel missen hoor!!

    ELs.X

  • 16 Maart 2010 - 11:00

    Diny:

    Geweldig vooruitzicht!!
    Geniet ervan samen met Marischa een unieke kans natuurlijk!!
    Ik wacht hier in dit kouwe kikkerlandje wel op je mooie reisverslagen....

  • 17 Maart 2010 - 10:30

    Angela:

    Fantastisch om te lezen dat je droom uit gaat komen. Ik ga je verhalen zeker volgen en hoop dat ik via jou mee kan genieten van deze bijzondere reis.
    Groetjes, Angela

  • 22 Maart 2010 - 20:58

    Je Vriendje:

    bah, snik, al over 7 dagen. drie weken aan de goden overgeleverd, zal je wel missen. maar jaloers, nee denk het niet, maar ik gun het je wel, geniet maar met volle teugen, als je maar heelhuis en wel weer terug komt.

    groetjes, en dikke kus

    Jan

  • 24 Maart 2010 - 22:33

    Je Zoon:

    je allerliefste zoon gaat je dit gunnen en gaat je heel hard missen

    edwin

  • 25 Maart 2010 - 07:13

    Els:

    we zullen je missen!
    Heel erg!
    Elke en ELs. XXX

  • 25 Maart 2010 - 10:53

    Tanja:

    Hallo Marga,

    Ben niet jaloers. Gun jou wel die reis van je leven. Heel veel voor- tijdens en napret!


  • 25 Maart 2010 - 11:16

    Marischa:

    Heb er onwijs veel zin in! Begint echt op te schieten nu.....nog maar 5 nachtjes slapen.

  • 29 Maart 2010 - 02:39

    Je Vriendje:

    morgen is het zover, drie weken gaan jullie genieten van jullie lang gekoesterde droom. veel plezier bij de himba's, en doe ze maar de groeten van mij. Ik zal je gaan missen, heel erg.

    Jan

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Veldhoven

Een droom die uit gaat komen.

Recente Reisverslagen:

04 Mei 2010

Beter laat dan nooit!

19 April 2010

Gestrand!!!

15 April 2010

Het zit er alweer bijna op!

11 April 2010

Bavianen in onze lodge!

11 April 2010

Bavianen in onze lodge!
Marga

Actief sinds 25 Feb. 2008
Verslag gelezen: 150
Totaal aantal bezoekers 22807

Voorgaande reizen:

08 November 2013 - 24 November 2013

Met Marischa naar Uganda

29 April 2012 - 16 Mei 2012

We gaan naar India

30 Maart 2010 - 17 April 2010

Een droom die uit gaat komen.

19 April 2008 - 20 April 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: