Noodweer in Pushkar en een koningklijk bad - Reisverslag uit Jaipur, India van Marga Leest - WaarBenJij.nu Noodweer in Pushkar en een koningklijk bad - Reisverslag uit Jaipur, India van Marga Leest - WaarBenJij.nu

Noodweer in Pushkar en een koningklijk bad

Door: marga

Blijf op de hoogte en volg Marga

09 Mei 2012 | India, Jaipur

Vandaag rijden we naar Pushkar, onderweg doen we weer een paleis aan. Ze laten ons prive-ruimtes zien. Hier nemen we meteen gebruik van om in het bad van zijn hoge hoogheid plaats te nemen! Niet slecht toch?

We rijden door naar Pushkar. Na onze spullen in onze hotelkamer te hebben gezet gaan we naar het centrum. Ellen en ik willen niet met de gids mee omdat we beetje tempel moe zijn en gewoon beetje willen rondstruinen. Helaas betrekt het weer en in korte tijd staat alles blank. De schoenen die voor de tempel staan worden door het vele water mee genomen. Plots slaat vlak voor ons met een harde knal de bliksem in. De mensen zijn niet onder de indruk en vinden het net als ons wel grappig. Wie kan er nu zeggen ik had noodweer in India. Het water stroomt ons voorbij en als het wat minder word met de regen wagen we het er maar op. De meeste winkeltjes zitten nu zonder stroom dus van echt shoppen komt niet veel. We lopen naar een plaats wat heilig word beschouwd en zien hoe de mensen hier een bad nemen. Mijn voorkeur gaat dus toch naar het bad waar ik die middag nog in zat! Maar moet je zeggen toch leuk om dit weer meegemaakt te hebben.

• 09 Mei 2012 - 18:28

Jolanda En Henk:

Hoi Marga,

Wat leuk om jullie te volgen. Leuk die weblogs. Wij volgen ook Arno, die is op de fiets naar Santiago. Jullie hebben het wel beter geregeld!!!
    Geniet van jullie mooie vakantie.

Groetjes uit Oisterwijk van Henk en Jolanda

• 09 Mei 2012 - 20:13

Jan:

geweldig toch he om een koninglijk bad te mogen liggen, maar ik mis je wel hoor. xxx

• 10 Mei 2012 - 06:47

Davina:

Meiden wat leuk om weer zo'n ervaring mee te mogen maken! Veel plezier nog! PS ik heb nooit in koninklijk bad gelegen,...hahaha