Bollywood en fishspa! - Reisverslag uit Jaipur, India van Marga Leest - WaarBenJij.nu Bollywood en fishspa! - Reisverslag uit Jaipur, India van Marga Leest - WaarBenJij.nu

Bollywood en fishspa!

Door: marga

Blijf op de hoogte en volg Marga

10 Mei 2012 | India, Jaipur

Na onze aankomst laat in de middag gaan Ellen en ik alleen op pad. We nemen een tjoektjoek en verbazen ons steeds weer dat we veilig op de plek aankomen waar we willen zijn. Deze keer een shoppingcenter. Het lukt. Ons hier weer niet echt om leuke aankopen te doen, dus pakken we op ons gemak een cappucino. Terwijl we zitten valt mijn oog op een kraam waar fishspa op staat. Hier wil ik meer van weten en sleep Ellen mee. Ze hebben dus midden in een gangpad van het overdekt winkelcentrum een bak met vissen staan. Binnen enkele ogenblikken zitten mijn voeten in dat bad en het lijken wel pirana,s zo snel komen ze op onze voeten af. In het begin kietelt het vreselijk maar houd vol. Zo dit kan ik ook weer aan mijn lijst toevoegen van wat ik nog ooit wilde doen.

De volgende dag bezoeken we het Amberpaleis, we laten onze door een olifant naar boven brengen en genieten toch ook al vinden we het erg commercieel, als ik mijn pet laat vallen pakt de olifant achter ons hem braaf op met zijn slurf.

Savonds brengen we een bezoek aan de cinema waar de bollywoodfilm Zenn draait met wat wij vinden een Indiaase George clooney. Het is een film waar een bom in een trein is geplaatst, er word geschoten en gevochten. De zaal is zo groot als in het theater en de babys en kleine kinderen die mee

zijn laten zich goed horen . Mobieltjes gaan ook gewoon af. Indian style zou ik zeggen.
We gaan met zijn twee eten in een restaurant waar we een privevoorstelling krijgen met muziek en dans.
We zijn dan ook de enige twee gasten.

  • 11 Mei 2012 - 06:06

    Oirschot:

    dus je bent ook je do-lijstje aan 't afwerken, je moeder is zondag hier kunnen we al mooi de reisverslagen laten lezen en zien. geniet en veel plezier nog voor de laatste dagen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marga

Actief sinds 25 Feb. 2008
Verslag gelezen: 128
Totaal aantal bezoekers 22800

Voorgaande reizen:

08 November 2013 - 24 November 2013

Met Marischa naar Uganda

29 April 2012 - 16 Mei 2012

We gaan naar India

30 Maart 2010 - 17 April 2010

Een droom die uit gaat komen.

19 April 2008 - 20 April 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: