Het is bijna zover - Reisverslag uit Geldrop, Nederland van Marga Leest - WaarBenJij.nu Het is bijna zover - Reisverslag uit Geldrop, Nederland van Marga Leest - WaarBenJij.nu

Het is bijna zover

Door: marga de leest

Blijf op de hoogte en volg Marga

26 Maart 2008 | Nederland, Geldrop

Nog maar een paar weken te gaan en dan kan onze trip gaan beginnen.Wat heb ik er onwijs veel zin in . Als ik er aan denk gieren de kriebels al door mijn buik. Ik denk tegen de tijd van gaan dat ik het kamertje van 1 bij 1 wel regelmatig zal gaan bezoeken. Ik verdenk mezelf ervan dat mijn mond 4 weken openblijft staan van al de indrukken die ik op ga doen. Voor mij word dit dan ook mijn eerste echt verweg bestemming.
Natuurlijk ben ik dan ook heel blij om mijn dochter weer te zien en om kennis te maken met haar collega's en de plek te zien waar ze nu voor langere tijd verblijft.
Ik ben ook heel blij dat Ellen zo lief is om mij te vergezellen. Doordat zij met mij meegaat heb ik er dubbel zoveel zin in. We zullen vast veel lol gaan krijgen. En aangezien Ellen op andere typetjes valt als ik moet dat ook geen problemen opleveren!! ;-) Mijn fantasie slaat af en toe al op hol als ik aan australische backpackers denk ( Het zal vast bij fantasie blijven) Maar het is duidelijk de voorpret is al dik aanwezig.

Ik zal jullie vanaf onze bestemming op de hoogte houden van al onze belevenissen! Dus houd de site in de gaten.

De planning is nu als volgt.

We vertrekken op Zaterdag 19 April om 12.00 uur richting Maleisie. Om precies te zijn naar Kuala Lumpur. We hebben daar de volgende dag een date met Marleen, collega en vriendin van Marischa. Met haar gaan we naar de skybar met uitzicht op de Petronas Twin towers! We logeren in een guesthouse daar. In KL verblijven we 2 nachtjes voor we doorvliegen naar Kuching op Borneo waar we de planning hebben om de Oerang oetangs te gaan zien en het Bakopark te gaan bezoeken.Op Borneo zijn we 3 nachtjes waar we op een slaapzaal in een soort jeugdherg onze nachten gaan doorbrengen ( dolle pret lijkt mij ) met snurken en kussengevechten en krakende bedden.

Oh, Ellen nu heb ik volgens mij toch net de mannenzaal geboekt!

Daarna vliegen we terug naar KL en brengen daar nog zonder vaste planning twee nachtjes door om vervolgens door te vliegen naar mijn lieve dochter op Bali, den pasar. Zij wacht ons daar op met de auto en brengt ons daar naar haar en ons tijdelijke huis.

Wat we daar gaan doen ligt nog niet helemaal vast. Maar er zijn al plannen in de maak en we zullen heel veel gaan zien. Maar ik houd jullie op de hoogte.

We vliegen 17 mei terug om op Zondagochtend 5.35uur weer op Schiphol te landen.
Vast heel moe en voldaan.

Tot zover vast!

Heel veel lieve groetjes,Marga


  • 26 Maart 2008 - 17:30

    Anita:

    voor je vertrek zou ik je toch nog uit willen nodigen voor 12 april voor mijn 50ste zie je .... hoop ik

  • 26 Maart 2008 - 17:35

    Ger:

    leuk dat je me dit zend ben erg benieuwt hoe het daar is hou me op de hoogte

    Groeten Ger

  • 26 Maart 2008 - 17:48

    Ellen:

    Ha die Margaatje,

    Je reisgenootje heeft er ook superveel zin in. De kriebels beginnen nu te komen. Zeker als ik je eerste verhaaltje lees, dan klinkt het toch wel heel erg gaaf. Ondanks het feit dat ik al veel verre reizen heb gemaakt is het leuk om dit nu samen met jou te doen. Fijn dat jij deze site hebt opgezet. Ik ben daar heel, heel, heel erg slecht in. En inderdaad, ik val op andere typetjes, gelukkig maar. Daar zullen we in ieder geval geen ruzie over krijgen. Maar een Australische backpacker, jeetje, dat ligt ook voor mij wel lekker in de mond :-)
    Nog heel veel voorpret!
    Zie je snel.

    Groetjes van Elleke




  • 26 Maart 2008 - 18:23

    Monique:

    ik ben erg benieuwd wat jullie allemaal gaan meemaken zo ver weg. Heel veel plezier alvast, nog 24 nachtjes slapen!

  • 26 Maart 2008 - 18:32

    Thea:

    Nou Marga, dat ziet er veelbelovend uit!
    Jullie zullen het helemaal naar de zin hebben daar, zeker als er nog leuke backpackers voorbij komen!!! :-)
    Geniet vast van de voorpret....de zenuwen moet je nu nog maar laten voor wat ze zijn.

    groetjes,
    Thea

  • 26 Maart 2008 - 19:24

    Bianca:

    he marga kei leuk volg je dochter al maar jou natuurlijk ook .alvast heel veel plezier xxx

  • 26 Maart 2008 - 20:24

    Alpaca (mn):

    Ik hoop dat jullie een kei plezier tijd hebbuh. En alz ullie een Alpaca zien eentje meenemen. Die zijn soo lief. Maar sal ellen wel een kleintje geven.

    Beetje jammer dat je weggaat Ellen, blijf ik bewust vrijgezel en dan dit. Haha

  • 26 Maart 2008 - 22:03

    Erna:

    Hoi Marga,

    heel leuk deze site. Kan ik jouw belevenissen ook eens volgen. Ikzelf heb ervaren hoe leuk het is om het thuisfront op de hoogte te houden. Ik kreeg alleen maar leuke reakties. En zo zorgen wij (de thuisblijvers) ervoor dat je ons niet vergeet. Want als je blik zoveel op mannen gericht is, zijn wij even niet van tel, dat heb ik wel in de gaten. Vergeet echter ook niet om regelmatig langs de mannen heen te kijken om ook wat van de natuur en cultuur van die landen mee te pikken. Het is zo prachtig daar. Via deze weg wens ik je alvast heel veel meer voorpret en een hele fijne reis, maar ik zie je wellicht nog vóór die tijd.

    Liefs, Erna

  • 27 Maart 2008 - 00:18

    Marischa:

    Hoi Mam,

    Tot snel in ieder geval!
    Dat wordt dan een kleine smalle Balinees of een Surfdude, haha.

    XXXX

  • 27 Maart 2008 - 03:44

    Marleen:

    Super dat jullie ons zo via de site op de hoogte gaan houden!
    Ennuh... 21 april zitten we heerlijk decadent aan een wijntje te lurken in de Skybar inderdaad... en als jullie terug komen uit Kuching wil ik alles horen.
    Goh, wat vervelend... moeten we dan weer naar de Skybar ;-)

    Liefs Marleen

  • 27 Maart 2008 - 07:26

    Gerton:

    Dat gaat helemaal lukken als ik dit zo lees FIJNE VAKANTIE GEWENST

  • 27 Maart 2008 - 08:46

    Marischa:

    Ben eigenlijk ook beetje jaloers want Sky Bar is echt super.....maar helaas kan niet even over komen...:(!

  • 27 Maart 2008 - 10:47

    Els:

    Hey Marga!
    Ik ga je kei missen hier! Maar als ik het zo lees wordt het een geweldige vakantie!! Ik kijk alvast uit naar ons etentjes zaterdag!
    Groetjes,
    els.

  • 27 Maart 2008 - 15:36

    Franka:

    Hey dames,

    Als ik dit zo lees, gaan jullie een hele avontuurlijke en afwisselende vakantie tegemoet. Leuk dat je ons mee laat genieten.

  • 27 Maart 2008 - 18:08

    Karin De Laat:

    Hoi Marga,
    Jeetje wat een vooruitzicht, het lijkt met geweldig. Ik hoop dat je ook tijd en gelegenheid hebt om de nodige kilometers te gaan wandelen, dat is toch de beste snelheid om alles in je op te nemen. Een mens is gemaakt om te lopen.
    Ik zal je zeker volgen en denk nu al dat het een fantastische ervaring wordt. Schrijf UITGEBREID alles voor ons trieste achterblijvers op.

  • 08 April 2008 - 17:58

    Sinjo:

    Hoi Marga, Kan je nog een koelie gebruiken. Veel plezier daar en sampai bertemu lagi.

    Indo Kecil

  • 15 April 2008 - 08:48

    Els (uit Goirle):

    hahaha hier ben ik dan (eindelijk??) met een berichtje. En wel dit: Denk erom dat die Australian backpackers alleen maar fantasie mogen blijven. Want ik wil jullie wel terug !! Want ik ga jullie nu al missen.
    Heel fijne reis jullie twee.
    Groetjes, Els uit Goirle

  • 15 April 2008 - 11:51

    Ellen:

    Hey Marga en medereisgenootje,

    Tis toch nog een leuke foto geworden.
    Vanwege mijn verjaardag hadden we de reis een weekje uitgesteld. Maar nu we uitgefeest zijn kunnen we met een gerust hart aan de reis beginnen.
    Gerton stelde al voor om vrijdag nog een borrel bij de Wilhelmien te pakken. Dat heb ik, verstandige Ellen, maar afgeslagen. Waarschijnlijk komt hij ons zaterdagochtend uitzwaaien. En zo niet, dan vetrekken we toch, haha.

    Zie je zaterdag op het station, lets go for Kuala Lumpur!!!!!!

  • 17 April 2008 - 21:13

    Erna:

    Nog gauw voordat jullie vertrekken wil ik jullie een hele fijne reis toewensen. Veel succes met pakken, voorzover dat nog moet gebeuren. En dan, ...... nog twee nachtjes slapen,...... spannend!! Hele goede reis en geniet ervan.
    Wij houden elkaar hier wel gezelschap. Haha.
    Ik blijf jullie volgen.

    Liefs, Erna

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Geldrop

Marga

Actief sinds 25 Feb. 2008
Verslag gelezen: 92
Totaal aantal bezoekers 22802

Voorgaande reizen:

08 November 2013 - 24 November 2013

Met Marischa naar Uganda

29 April 2012 - 16 Mei 2012

We gaan naar India

30 Maart 2010 - 17 April 2010

Een droom die uit gaat komen.

19 April 2008 - 20 April 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: