Op naar India - Reisverslag uit Oisterwijk, Nederland van Marga Leest - WaarBenJij.nu Op naar India - Reisverslag uit Oisterwijk, Nederland van Marga Leest - WaarBenJij.nu

Op naar India

Door: Marga

Blijf op de hoogte en volg Marga

10 April 2012 | Nederland, Oisterwijk

Het is weer zover! Ellen en ik gaan weer op reis. Dit keer hebben we gekozen om een rondreis door Noord India te maken.
We hebben er veel zin in en zijn erg benieuwd wat er allemaal op ons pad komt. We kijken uit naar de kleuren en de geuren ( zullen niet altijd de lekkerste zijn ) de mensen met hun gebruiken en hun cultuur.

We hebben een groepreis geboekt maar de groep bestaat tot nu toe nog maar met 2 andere. Dus een klein groepje van 4. Helemaal niet erg! Dus niet eindeloos hoeven wachten op metgezellen die nog snel naar toilet moeten, foto willen maken of iets vergeten zijn. Scheelt denk ik een hoop ergenis.
Nu maar hopen dat onze chauffeur maar goed engels kan! Dat was vorig jaar in Marroko duidelijk een verbeter punt!

De visums zijn geregeld, een nieuwe koffer is gekocht. Spuiten zijn weer gehaald. We zijn er weer bijna klaar voor.

• 11 April 2012 - 04:31

Jan:

sniff sniff weer drie weken zonder mijn meissie

• 11 April 2012 - 06:38

Piet En Thom:

een hele fijnen vakantie.en een goede reis en kijk uit voor bos apen.

• 11 April 2012 - 07:49

Thea:

Leuk Marga!!!
    Hopelijk krijgen jullie weer een onvergetelijke vakantie en ik wil graag jullie reisverslagen volgen.

groetjes,
    Thea

• 11 April 2012 - 08:13

Els:

Godsamme marga , ga je weer zover weg? :-)
    Leuk hoor!! wanneer vertrekken jullie precies?
    Hoop dat ik je nog kan bellen voor je gaat!
    XX

• 11 April 2012 - 17:24

Erna:

Hoi Marga & Ellen,
    veel succes en plezier met de voorbereidingen. Vergeet niet om oogcompressen mee te nemen, want je ogen gaan pijn doen van alle indrukken. Het is net een film waar je in vertoeft.

• 12 April 2012 - 16:21

Marleen:

Ik verheug me op jullie verhalen!!

Groetjes uit Hilversum